Це нескладна, але дуже важлива частина двигуна автомобіля. Корпус самого приводу прикручується на чотири болта до блоку двигуна. Складається цей вузол з корпусу і підшипника, на якому обертається шків для багатострумкового ременя. Головна деталь, яка зношується - це підшипник у шківі. Чому важливо за цим моментом стежити і не пропустити момент зносу самого підшипника. На привід муфти кріпиться сама
, яка спрацьовує за рахунок зміни теплових режимів у двигуні та радіаторі. Якщо підшипник або шків буде непридатний з якихось причин для роботи, віскомуфта і вентилятор охолодження не зможуть вчасно спрацьовувати й охолоджувати сам двигун і всю систему охолодження. Зазвичай привід віскомуфти міняють у зборі За бажання можна замінити підшипник. Але це не буде дешевше.