Розборка тягачів шепетівка

Розборка тягачів шепетівка

ВИ катаєтесь - ми дбаємо!!!


Розборка DAF

Цікавить розборка DAF та недорогі оригінальні запчастини з перших рук? Ви звернулися за адресою, адже наша компанія спеціалізується на розбірці вантажівок. У нас завжди в наявності оригінальні деталі для моделей популярних вантажних автомобілів, у тому числі для нідерландських тягачів DAF. Наша розборка вантажівок у Шепетівці — одна з найбільших в Україні, адже ми працюємо в цьому сегменті понад десять років, знаючи всі його тонкощі та нюанси.

Що собою являє розборка тягачів DAF?

Тягачі нідерландської автомобільної компанії DAF користуються популярністю у багатьох європейських країнах. Тому розборка DAF — актуальна послуга в нашій країні, в результаті якої пропонується повний асортимент оригінальних запчастин для тягачів за доступними цінами. Щоб після розбірки автомобіля б/в деталі були робочими та придатними для подальшого використання, а не купою металобрухту чи зношеними запчастинами, важливо, щоб цими роботами займалися професіонали.

У європейських країнах тягачі експлуатуються правильно й менш жорстко, ніж в Україні. Тому деталі після розбірки б/в автомобілів, пригнаних з Європи, як правило, відмінної якості, їх можна сміливо використовувати повторно як запчастини. Наша компанія ретельно відбирає та купує тягачі в Європі, доставляє їх в Україну та розбирає на власних майданчиках. Також ми займаємося розбіркою DAF, що експлуатуються на наших дорогах, але в таких випадках ми обов’язково повідомляємо клієнта і продаємо запчастини дешевше.

Розборка DAF в Україні

Досвід, професіоналізм і компетентність.

Наша компанія розташована в Хмельницькій області, місто Шепетівка, але працюємо ми по всій території України. Ми не лише підбираємо та пропонуємо запчастини до вантажівок, наші спеціалісти надають професійні консультації та здійснюють ремонтні роботи. До кожного замовлення ми підходимо індивідуально, враховуючи всі нюанси й складнощі ситуації.

Здійснюючи розбірку тягачів DAF, наша компанія надає такий комплекс послуг:

  • Продаж недорогих якісних оригінальних запчастин;
  • Професійний ремонт, заміна будь-яких агрегатів і деталей;
  • Шиномонтаж вантажних автомобілів;
  • Техогляд вантажівок, тягачів, спецтранспорту, а також їх сертифікація;
  • Виїзд майстрів на місце поломки вантажівки;
  • Доставка запчастин у будь-який населений пункт України.

Якщо завантажений тягач чи вантажівка DAF зламалася десь на автостраді, наша команда готова оперативно та професійно допомогти. Ми організуємо за потреби швидку доставку потрібних запчастин у будь-яку точку України.

Наша розборка DAF гарантує найкращі ціни на оригінальні запчастини, адже ми працюємо напряму без посередників. Асортимент величезний, у наявності представлені всі групи деталей: від двигуна до внутрішніх і зовнішніх кузовних компонентів. У нас можна замовити й купити будь-яку деталь для тягача DAF: двигун, паливна апаратура, електрообладнання, редуктор, підвіска, гальмівна система, рульове управління, сідельно-зчіпні пристрої та інше.

Обираючи розбірку DAF у Шепетівці, ви отримаєте професійний підхід, гарантію якості на запчастини та виконані роботи, а також суттєву економію. Якщо у вас виникли питання чи сумніви щодо ремонту тягача DAF, ви завжди можете звернутися до наших спеціалістів, зателефонувавши за контактними номерами. Ми завжди поділимося досвідом, проконсультуємо та допоможемо вирішити будь-яку проблему.

Двигун DAF

Сідельні тягачі DAF з’явилися на європейському ринку півтора десятка років тому й одразу здобули популярність серед користувачів. Попит на ці вантажні авто стабільний, незважаючи на кризи, пандемію та інші несприятливі фактори сучасної економіки.

За 20 років DAF став “робочою конячкою” Європи. Власники транспортних компаній на пострадянському просторі порівнюють його надійність з “автоматом Калашникова”.

За ці роки склався ринок розбірки DAF та б/в комплектуючих цього популярного вантажівки. Наша розборка купує й розбирає тягачі DAF, двигуни яких мають мінімальний знос. Перед продажем усі вузли агрегата проходять тестування. За своїми характеристиками й довговічністю вони не поступаються новим сертифікованим запчастинам. На сьогоднішній день розборка DAF у Шепетівці готова запропонувати два види двигунів — потужністю 410 та 460 к.с. Двигун DAF MX 300 оснащений кількома лінійними оновленнями порівняно з попередніми моделями ряду:

  • з’явилася паливна рампа високого тиску (2500 бар);
  • покращена циркуляція мастила;
  • збільшена зносостійкість головного підшипника та колінвала;
  • нове програмне забезпечення двигуна (датчики, приводи);
  • з’явилося більш точне регулювання упорскування;
  • новий проміжний охолоджувач;

Двигун DAF MX-13

Друга модель з цієї лінійки агрегатів. Його об’єм 12,9 л, виготовлений із карбонового сплаву (чавун+графіт), зменшено кількість навісного обладнання, трубопроводи подачі мастила та охолоджувальної рідини вбудовані в циліндровий блок. У останній моделі (510) використана турбіна іншої конструкції. З 2007 по 2009 роки двигуни DAF мали архітектоніку групи “М”, згодом виробник перейшов на більш перспективну конструкцію групи “А”, яка показала себе надійнішою в експлуатації.

Телефонуйте до нашої розбірки, не соромтеся користуватися нашим досвідом! Якщо ви ремонтуєте свій двигун DAF власними руками чи на СТО, наш досвід, як мінімум, стане вам у пригоді.

Паливна апаратура DAF

Основні вузли:

  • паливний бак
  • трубопроводи
  • паливні насоси (ТНВД і підкачувальний)
  • фільтри
  • магістралі низького/високого тиску
  • форсунки
  • паливна рампа для синхронізації упорскування

Проте для тягача DAF ці вузли не є універсальними іграшками LEGO з однієї коробки. Якщо насоси низького тиску та ПЛД на моторах серії “А” і серії “М” ідентичні, то форсунки й розпилювачі — різні. При заміні паливної системи вантажівки такі тонкощі необхідно відстежувати. На розбірці DAF у Шепетівці є всі типи й різновиди паливних систем.

Підвіска DAF

Під час проєктування вантажівки конструктори найбільше часу витратили на підвіску DAF. У результаті з’явився надійний і добре продуманий вузол. Конструкція не змінювалася з 2002 року.

Сьогодні у всіх лінійок тягачів цієї марки існують два типи підвіски:

  • звичайна (стандартна ресорна) підвіска;
  • пневматична підвіска.

Два типи мають суттєві відмінності, на які завжди потрібно звертати увагу. Які це відмінності? – Їх слід перелічити:

  • різні балкові тяги;
  • стабілізатор передньої осі стандартної підвіски та пневмопідвіски різні й не взаємозамінні;
  • амортизатори передньої та задньої підвіски DAF у стандартного тягача та вантажівки на пневмоходу – різні;
  • проставка між сідлом і рамою на тягачах різна. На стандартному тягачі між сідлом і рамою вона може бути від 40 мм;

Тягач із пневмопідвіскою має висоту проставки сідла – 10 мм. Слід звернути увагу на кріплення амортизаторів передньої підвіски. На тягачах Євро-2 кріплення встановлювалося так: знизу – вухо кріплення амортизатора, зверху – шток.

Тягач із пневмопідвіскою має висоту проставки сідла – 10 мм. Слід звернути увагу на кріплення амортизаторів передньої підвіски. На тягачах Євро-2 кріплення встановлювалося так: знизу – вухо кріплення амортизатора, зверху – шток.

Це було пов’язано з тим, що у 2003 році почали встановлювати дискові гальма на тягачі DAF, і конструктори змінили спосіб кріплення амортизаторів. Їх стали кріпити за принципом "шток у шток".

Якщо у вас, наприклад, тягач Євро-2, то під час заміни виникне проблема з нижнім кріпленням амортизатора. Тому всім клієнтам нашої розбірки ми наполегливо рекомендуємо замінити стару конструкцію з’єднання на нову. Спосіб кріплення "шток у шток" дуже надійний і служить увесь строк експлуатації автомобіля.

Гальмівна система DAF

Гальмівна система DAF складається з кількох основних вузлів:

  • кран керування гальмами передньої осі;
  • кран EBS — керування всією системою гальм тягача;
  • кран керування гальмами причепа.

Дискова система гальм з’явилася на тягачах у 2003 році. Це добре продумана й безпроблемна система. До 2009 року на передній осі встановлювалися гальмівні камери, згодом їх замінили на більш ефективні енергоакумулятори. Сьогодні всі версії вантажівки оснащуються дисковими гальмами з внутрішньою вентиляцією та з електронним керуванням. Безпечний ресурс їхньої роботи перевищив 55 000 кілометрів.

Електрообладнання DAF

Специфікація електрообладнання DAF складається з комплекту пристроїв, що входять до загальної електромережі автомобіля: проводка, джерело струму, різного роду контролери, перемикачі, приводи, панелі, перетворювачі напруги, фари, ліхтарі підсвічування та інші пристрої, зазначені в базовій комплектації тягача DAF.

Блок Wabco — найслабша ланка в електрообладнанні вантажівки. Цей блок відповідає за керування задньою підвіскою. Існують різні типи цих блоків:

  • для колісної формули 4 Х 2;
  • для колісної формули 6 Х 2.

Блоки Wabco, що відповідають за керування задньою підвіскою тягача DAF рівня Euro-3 і Euro-5, мають також і базові відмінності один від одного.

Сідло тягача

Існує безліч сідельно-зчіпних пристроїв, призначених для використання на тягачах. Найпопулярнішою маркою є JOST.

Ця популярність ґрунтується на високій ергономічності та таких споживчих якостях сідла, як:

  • надійність у використанні (перевірено часом);
  • добре працює в умовах наднормативного навантаження;
  • має автомат-запобіжник;
  • невибагливе у контролі (візуальне спостереження);
  • є навісний замок для блокування (проти викрадення);
  • досконале регулювання замкового механізму підвищує зносостійкість;
  • можливість заміни антизносних кілець без демонтажу всього сідла;
  • має зручну (довгу) запірну ручку;
  • є можливість деблокування стопора через сталевий трос.

Сідельно-зчіпні пристрої цієї марки зручні в ремонті. Існують модифікації JOST з можливістю регулювання по довжині. Багато водіїв досі не зовсім розуміють, наскільки ця функція корисна при перевезенні сипучих вантажів.

На форумах DAF багато користувачів стверджують, що ця конструкція сідла не дуже надійна. Спираючись на наш багаторічний досвід, ми з усією впевненістю можемо стверджувати, що це міф. Сідло з регулюванням по довжині не менш надійне, ніж стандартне сідло тягача.

Традиційно у нас на розбірці DAF у Шепетівці Ви можете підібрати й купити будь-який тип сідла.

Шановні клієнти, розборка DAF у Шепетівці — це не просто майданчик із тягачами та запчастинами. Це насамперед досвід, правильна консультація, людський підхід і розуміння кожної ситуації. Якщо Ви у чомусь сумніваєтеся під час ремонту свого тягача, зателефонуйте нам, ми абсолютно безкоштовно поділимося з Вами нашим досвідом.

Розборка Iveco Україна

Нещодавно ми запустили новий напрямок — розборка Iveco (Iveco Stralis). Ось коротка інформація, що таке Iveco Stralis, які моделі та з якими двигунами у нас є на розбірці. Розборка Iveco. Першими трьома тягачами були моделі Iveco Stralis. Це тягачі 2008 року випуску. АКПП. Двигуни Cursor 10 Iveco та Iveco Cursor 13. Автомобілі в чудовому стані, з гарними пробігами та алюмінієвими баками. Починаємо розбирати на запчастини для вантажівок, при надходженні більшої інформації будемо її викладати.

Розборка MAN

Трохи інформації на тему розбірки MAN (розборка MAN Командор, розборка MAN TGA, розборка MAN TGX). У секторі розбірки вантажівок ми працюємо з 2006 року. Перші автомобілі, які ми завозили, були Renault і DAF. Автомобілі MAN для розбірки та продажу б/в запчастин почали завозитися з 2012 року. Станом на сьогодні — 8 років досвіду. Досвіду, яким ми із задоволенням і безкоштовно ділимося з нашими партнерами та клієнтами. До прийняття "унікального" закону про заборону ввозити вантажівки нижче євронорми 5, ми завозили вантажівки MAN б/в, у тому числі MAN F2000. Зараз із цим стало складніше. Хоча в Ірландії, звідки ми беремо тягачі для розбірки, часто трапляються дуже гідні варіанти. Але... Якщо не заглиблюватися у технічні подробиці й сказати простими словами, то тягачі MAN — це справді класні німецькі машини. Але як і будь-яке залізо, навіть найкраще, вони зношуються і ламаються.

Чому з нами, розборка (MAN, DAF, Iveco, Renault, Scania) Шепетівка, можна і потрібно працювати:

  • 15 років ми не змінювали свою адресу
  • усі запчастини, крім кабін, зберігаються на складі
  • ми надаємо гарантію, можливість встановлення, безготівковий розрахунок із ПДВ
  • ми цінуємо свою репутацію
  • Чому потрібно купувати вантажні запчастини MAN з тягачів, пригнаних з Ірландії чи Англії. Euro 5 вантажівки в Європі актуальні навіть сьогодні. Транспортні компанії не поспішають із ними розлучатися і зношують машини практично до критичної позначки. Як правило, такі автомобілі виставляються на продаж після рекомендації офіційного сервісу.

Одним словом, якщо сервіс поставив діагноз "майже зношений", автомобіль іде на продаж. Ситуація з праворульною технікою трохи інша. Усі тягачі MAN на запчастини привозилися нами з максимальним пробігом 650 000 км. Дуже багато автомобілів були просто у чудовому стані. Ось чому ми працюємо тільки з праворульними машинами.

Ціни на запчастини MAN, які б/в запчастини MAN потрібні, наявність чи просто консультація — телефонуйте, ми завжди відкриті для діалогу. Ми порядні партнери, попрацювавши один раз із нами, Ви в цьому переконаєтеся. Просимо Вас звернути увагу на сторінку Ремонт КПП DAF MAN ZF. Там є потрібна й корисна інформація.