+38 066 602 00 98


Розборка Даф.

Цікавить розборка ДАФ і недорогі оригінальні запчастини з перших рук? Ви звернулися за адресою, оскільки наша компанія спеціалізується на розбиранні вантажівок. У нас завжди в наявності оригінальні деталі для моделей популярних вантажних автомобілів, в тому числі для нідерландських тягачів ДАФ. Наше розбирання вантажівок у Шепетівці одне з наймасштабніших в Україні, оскільки ми працюємо в цьому сегменті більше десяти років, знаючи всі його тонкощі та нюанси.

Що собою являє

розборка тягачів ДАФ?

Тягачі нідерландської автомобільної компанії ДАФ користуються популярність у багатьох європейських країнах. європейських країнах. Тому розбирання ДАФ - актуальна послуга в нашій країні, в результаті якої пропонується повний асортимент оригінальних запчастин для тягачів за доступними цінами. Щоб після розбирання автомобіля вживані деталі були робочими і придатними до подальшого використання, а не купою металобрухту або зношеними запчастинами важливо, щоб цими роботами займалися професіонали.
У європейських країнах тягачі експлуатуються правильно і менш жорстко, ніж в Україні. Тому деталі після розбирання б/в автомобілів, пригнаних з Європи, як правило, чудової якості, їх можна сміливо використовувати повторно, як запчастини. Наша компанія ретельно вибирає і купує тягачі в Європі, доставляє їх в Україну і розбирає на власних майданчиках. Також ми займаємося розбиранням ДАФ, що експлуатуються на наших дорогах, але в таких ситуаціях ми обов'язково ставимо до відома клієнта і продаємо запчастини дешевше.

Розборка ДАФ в Україні

– досвід, професіоналізм і компетентність.
Наша компанія розташована в Хмельницькій області, місто Шепетівка, але працюємо ми по всій території України. Ми не тільки підбираємо і пропонуємо запчастини до вантажівок, наші фахівці надають професійні консультації та здійснюють ремонтні роботи. консультації та здійснюють ремонтні роботи. До кожного замовлення ми підходимо індивідуально, враховуючи всі нюанси та складнощі ситуації.
Здійснюючи розбирання тягачів ДАФ, наша компанія надає такий комплекс послуг:
● Продаж недорого якісних оригінальних запчастин;
● Професійний ремонт, заміна будь-яких агрегатів і деталей;
● Шиномонтаж вантажних автомобілів;
● Техогляд вантажівок, тягачів, спецтранспорту, а також їхня сертифікація;
● Здійснення виїзду майстрів на місце поломки вантажівки;
● Доставка запасных частей в любой населенный пункт Украины.
Якщо навантажений тягач або вантажівка ДАФ зламався десь на автостраді, наша команда готова оперативно і професійно професійно допомогти. Ми організуємо за необхідності швидку доставку потрібних запчастин у будь-яку точку України.
Наша розборка DAF гарантуємо найкращі ціни на оригінальні запчастини, оскільки ми працюємо напряму без посередників. Асортимент численний, в наявності представлені всі групи деталей, починаючи від двигуна, закінчуючи внутрішніми і зовнішніми кузовними компонентами. У нас доступно замовити і купити будь-яку деталь для тягача ДАФ: двигун, паливна апаратура, електрообладнання, редуктор, підвіска, гальмівна система, рульове управління, сідельно-зчіпні пристрої та інше.

Обираючи

розбирання ДАФ у Шепетівці

, ви отримаєте професійний підхід, гарантію якості на запчастини та виконані роботи запчастини та виконані роботи, а також суттєву економію. Якщо у вас виникли питання або сумніви з приводу ремонту тягача DAF, ви можете завжди звернутися до наших фахівців, зателефонувавши нам за контактними номерами телефонів. Ми завжди поділимося досвідом, проконсультуємо і допоможемо вирішити будь-яку проблему. 

Двигун ДАФ

Сідельні тягачі DAF з'явилися на європейському ринку півтора десятка років тому і відразу здобули популярність у користувачів. Попит на ці вантажні авто стабільний, незважаючи на кризи, пандемію та інші несприятливі фактори сучасної економіки.
За 20 років DAF став "робочою конячкою" Європи. Власники транспортних компаній на пострадянському просторі порівнюють його надійність з "автоматом Калашникова".
За ці роки склався ринок розбирання ДАФ і б/в комплектуючих популярної вантажівки.
Наша розборка купує і розбирає тягачі ДАФ, двигуни яких мають мінімальний знос. Перед продажем всі вузли агрегату тестуються. За своїми характеристиками та довговічністю не поступаються новим сертифікованим запчастинам.
На сьогоднішній день розбирання Даф в Шепетівці готова запропонувати два види двигунів - потужністю 410 і 460 к.с.
Двигун DAF MX 300 оснащений кількома лінійними оновленнями по відношенню до попередніх моделей ряду:
● з'явилася паливна рампа високого тиску (2500 бар);
● покращено циркуляцію масла;
● збільшено зносостійкість великого підшипника і колінвала;
● нове програмне забезпечення двигуна (датчики, приводи);
● з'явилося точніше регулювання впорскування;
● новий проміжний охолоджувач;
● турбокомпресор із керованим клапаном.

Двигун DAF MX-13

- друга модель із цієї лінійки агрегатів. Його об'єм 12,9 л., виготовлено з карбонового сплаву (чавун+графіт), зменшено кількість навісного обладнання, трубопроводи подачі оливи та охолоджувальної рідини. рідини вбудовані в циліндровий блок.
На останній моделі (510) використано турбіну іншої конструкції. З 2007 по 2009 роки двигуни ДАФ мали архітектоніку групи "М", потім виробник перейшов на більш перспективну конструкцію групи "А", яка показала себе надійнішою в експлуатації.
Зателефонуйте до нас на розбирання, не соромтеся використовувати наш досвід! Якщо ви ремонтуєте свій двигун даф своїми руками або на СТО, наш досвід, як мінімум, вам буде корисний.


Паливна апаратура ДАФ

Паливна апаратура ДАФ у комплектації має традиційний вигляд.  
Основні вузли:
- паливний бак,
- трубопроводи,  
- паливні насоси (ПНВТ и підкачувальний),  
- фільтр,  
- магістралі низького/високого тиску,  
- форсунки, 
- паливна рамка для синхронізації впорскування.
Однак для тягача DAF - ці вузли не є універсальними іграшками LEGO з однієї коробки. Якщо насоси низького тиску і ПЛД на моторах серії "А" і серії "М" ідентичні, то форсунки і розпилювачі - різні. Під час заміни паливної системи вантажівки такі тонкощі необхідно відстежувати. На розбиранні ДАФ у Шепетівці є всі типи і різновиди паливних систем.

 

Редуктор DAF

В історії автомобілебудування редуктор - чемпіон за різними модифікаціями, поліпшеннями, додаванням і вдосконалень. Він змінювався безперервно залежно від цільового призначення і завдань транспортного засобу.
У 2002 році виробнику DAF вдалося створити настільки надійну конструкцію редуктора, що розробка будь-якої іншої модифікації стала безглуздою. На заводському конвеєрі залишили цю перевірену часом конструкцію.
Редуктори тягача DAF між собою різняться передавальними числами. 37/12 - найпопулярніший тип редуктора.
На розбиранні ДАФ в Шепетівці ми розбираємо різні моделі тягачів. В наявності є всі типи редукторів з різними передавальними числами.

 

Підвіска DAF

При проектуванні вантажівки конструктори найбільше часу витратили на підвіску DAF. У результаті з'явився надійний і добре продуманий вузол. Конструкція не змінювалася з 2002 року.
Сьогодні у всіх лінійок тягачів цієї марки існують два типи підвіски:
● звичайна (стандартна ресорна) підвіска;
● пневматична підвіска.
Два типи мають суттєві відмінності, на які завжди потрібно звертати увагу. Що це за відмінності? - Їх потрібно перерахувати:
● різні променеві тяги;
● стабілізатор передньої осі стандартної підвіски і пневмопідвіски різні і не взаємозамінні;
● амортизатори передньої і задньої підвіски DAF між стандартним тягачем і вантажівкою на пневмоходу - різні;
● проставка між сідлом і рамою на тягачах різні. На стандартному тягачі між сідлом і рамою вона може бути від 40 мм до 80 мм висоти. Тягач із пневмопідвіскою має висоту проставки сідла - 10 мм. Слід звернути увагу на кріплення амортизаторів передньої підвіски. На тягачах євро-2 кріплення встановлювалася за способом: знизу - вухо кріплення амортизатора, зверху - шток.
Це було пов'язано з тим, що у 2003 році почали встановлювати дискові гальма на тягачі DAF і конструктори змінили спосіб кріплення амортизаторів. Їх стали кріпити за принципом "шток у шток".
Якщо у вас, припустимо, тягач євро-2, то під час заміни виникне проблема з нижнім кріпленням амортизатора. Тому всім клієнтам нашого розбирання ми настійно рекомендуємо замінити стару конструкцію з'єднання на нову. Спосіб кріплення "шток у шток" дуже надійний і служить весь термін експлуатації автомобіля.


Гальмівна система ДАФ

Гальмівна система DAF складається з декількох основних вузлів:
● кран керування гальмами передньої осі;
● кран EBS - керування всією системою гальм тягача;
● кран керування гальмами причепа.
Дискова система гальм з'явилася на тягачах у 2003 році. Це добре продумана і безпроблемна система. До 2009 року на передній осі встановлювали гальмівні камери, потім їх змінили більш ефективні енергоакумулятори.
Сьогодні всі версії вантажівки оснащуються дисковими гальмами з внутрішньою вентильованістю та з електронним управлінням. Безпечний ресурс їхньої роботи перевалив за 55 000 кілометрів.


Електрообладнання ДАФ

Специфікація електрообладнання DAF складається з комплекту пристроїв, що входять в загальну електромережу автомобіля: проводка, джерело струму, різного роду контролери, перемикачі, приводи, панелі, перетворювачі напруги, фари, ліхтарі підсвічування та інші пристрої, зазначені в базовій комплектації тягача DAF.
Блок Wabco - найслабша ланка в електрообладнанні вантажівки. Цей блок відповідає за керування задньою підвіскою. Існують різні типи цих блоків:
● для колісної формули 4 Х 2;
● для колісної формули 6 Х 2.
Блоки Wabco, що відповідають за управління задньою підвіскою тягача DAF рівня Euro-3 і Euro-5 мають ще й базові відмінності один від одного.


Сідло тягача

Існує безліч сідельно-зчіпних пристроїв, призначених для використання на тягачах. Для найпопулярнішою маркою є JOST.
Ця популярність заснована на високій ергономічності та таких споживчих якостях сідла, як:
● надійність у використанні (перевірено часом);
● добре працює в умовах наднормативного навантаження;
● має автомат-запобіжник;
● невибагливо для контролю (візуальне спостереження);
● є навісний замок для блокування (проти викрадення);
● досконале регулювання замкового механізму підвищує зносостійкість;
● можливість заміни антизносних кілець без демонтажу всього сідла;
● має зручну (довгу) запірну ручку;
● є можливість деблокування стопора через сталевий трос.
Сідла JOST застосовні для всіх систем напівпричепів із вантажем від 6000 до 50 000 кілограмів.
Сідельно-зчіпні пристрої цієї марки зручні в ремонті. Існують модифікації JOST із можливістю регулювання по довжині. Багато водіїв досі не зовсім розуміють наскільки ця функція корисна під час перевезення сипучих вантажів.
На форумах DAF багато користувачів стверджують, що ця конструкція сідла не дуже надійна. Спираючись на наш багаторічний досвід, ми з усією впевненістю можемо стверджувати, що це міф. Сідло з регулюванням по довжині не менш надійне, ніж стандартне сідло тягача.
Традиційно у нас на розборці ДАФ в Шепетівці Ви можете підібрати і купити будь-який тип сідла.
Шановні клієнти, розбирання ДАФ в Шепетівці - це не просто майданчик з тягачами і запчастинами. Це насамперед передусім досвід, правильна консультація, людський підхід і розуміння кожної ситуації. Якщо Ви в чомусь сумніваєтеся при ремонті свого тягача, зателефонуйте до нас, ми абсолютно безкоштовно поділимося з Вами нашим досвідом.

 

Розбирання Івеко Україна

Нещодавно нами було запущено новий напрямок. Це розбирання Івеко (Iveco Stralis). Ось коротка інформація, що таке Івеко Страліс, які моделі і з якими двигунами у нас є на розбиранні. Розбирання івеко. Першими трьома тягачами були модель Івеко Страліс. Це тягачі 2008 року випуску. АКПП. Двигун cursor 10 iveco і iveco cursor 13. Автомобілі у відмінному стані, з класними пробігами і алюмінієвими баками. Починаємо розбирати на запчастини до вантажівок, при надходженні більше інформації будемо викладатимемо.


Розборка Ман

Трохи інформації на тему розбирання Ман (розбирання Ман командор, розбирання Ман Тга, розбирання Ман Тгх). У секторі розбирання вантажівок ми працюємо з 2006 року. Перші автомобілі, які ми завозили, це були Рено і Даф. Автомашини Ман для розбирання та продажу б/у запчастин почали завозитися з 2012 року. Станом на сьогоднішній день - 8 років досвіду. Досвіду, яким ми із задоволенням і безкоштовно ділимося з нашими партнерами і клієнтами. До прийняття "унікального" закону про заборону ввозити вантажівки нижче євронорми 5, ми завозили вантажівки ман б у, зокрема ман ф 2000. Зараз із цим стало складніше. Хоча в Ірландії, звідки ми беремо тягачі для розбирання, часто трапляються дуже гідні варіанти. Але ..... vЯкщо не заглиблюватися в технічні подробиці і сказати простим реченням, то тягачі Ман дійсно класні німецькі машини. Але як і будь-яке залізо, навіть найкласніше, вони зношуються і ламаються.

Тягач Ман для разборки Шепетовка
Разборка ДАФ/MAN TGA 18.480

Чому з нами, розборка (Ман Даф Івеко Рено Сканія) Шепетівка, можна і потрібно працювати:
- 15 років ми не змінювали свій адреса
- усі запчастини, крім кабін, зберігаються на складі
- ми не працюємо з європейськими тягачами Euro 5 (аж надто вони зношені)
- ми надаємо гарантію, можливість встановлення, безготівковий розрахунок із ПДВ
- ми дорожимо своєю репутацією
Чому потрібно купувати вантажні запчастини Ман з тягачів, пригнаних з Ірландії або Англії. Euro 5-ті вантажівки в Європі актуальні навіть сьогодні. Транспортні компанії не поспішають з ними прощатися і зношують машини практично до критичної позначки. Як правило, такі автомобілі виставляються на продаж після рекомендації офіційного сервісу. Одним словом, якщо сервіс поставив діагноз "майже зношений", автомобіль йде на продаж. Ситуація з праворукою технікою трохи інша. Всі тягачі Ман на запчастини привозилися нами з максимальним пробігом 650 000 км. Дуже багато автомобілів були просто в шикарному стані. Ось чому ми працюємо тільки з праворукими машинами.
Ціни на запчастини ман, які запчастини б у Ман потрібні, наявність або просто консультація - телефонуйте, ми завжди відкриті для діалогу. Ми порядні партнери, попрацювавши один раз з нами, Ви в цьому переконаєтеся.
Просимо Вас звернути увагу на сторінку Ремонт КПП Даф Ман ZF. Там потрібна і корисна інформація.

Стенд для ремонта коробок передач марки ZF