ЗФ буває різних типів, для цифрового й аналогового тахографа. Коробки передач, які встановлюються на тягачі даф, бувають двох модифікацій, з ретардою і без ретарди. Датчик швидкості даф на таких кпп має різну довжину.
, які встановлювалися на автомобілі євро-2, мають круглу фішку
але з плоскими контактами, на коробках тягачів євро-3 і вище встановлюється кругла фішка з круглими контактами.
Це важливий вузол у системі автомобіля, від якого працює тахограф.
На нашому розбиранні ДАФ в Шепетівці є в наявності всі типи і види датчиків швидкості для тягачів.
для тягачів і вантажівок. Бувають аналогові та цифрові.
Аналоговий прилад - це старий тип пристрою, який не встановлюють на сучасні вантажівки і давно
знятий
з виробництва. Такі вимірювальні пристрої заборонені для використання в Європі. Ціна такого тахографа не
висока і його можна ще купити на розборках.
Аналоговий прилад працює так: вставляється картонна кругла шайба (карта роботи водія) і на ній
відображаються
(намальована діаграма) будь-які дії та рух транспорту.
має складну і розумну начинку, з різними датчиками і глибокий функціонал. У нього вставляється чіпована пластикова карта, на якій фіксується максимальний обсяг інформації. Такі вимірювальні пристрої встановлюються з 2007 року. Kienzle - це виробник, який найчастіше зустрічається виробник. Такий тахограф легко купити на розбиранні. Прийнято вважати дуже надійним. Слід чітко розуміти, що після встановлення тахографа, неважливо на який автомобіль і неважливо якої марки, цей прилад повинен калібруватися і пломбуватися у відповідній лабораторії.
Таке електрообладнання на автомобілях DAF встановлюється з 2000
року по сьогоднішній без серйозних змін. На тягачах DAF Euro 5 завод почав встановлювати додатково
силове реле стартера на самому пусковому пристрої. Реле стартера даф, яке встановлено в кабіні автомобіля
на блоці запобіжників, має чотири ніжки. Реле стартера даф, яке встановлюється на сам пусковий механізм,
має дві клеми.
Саме пристосування і принцип його роботи, установки дуже простий і надійний. Заміна цього пристрою
обумовлена
часом експлуатації. Усередині апарата знаходяться контакти, які просто пригорають від терміну служби. Заміна реле
стартера даф не вимагає особливих навичок і необхідністю поїздки на сервіс. Будь-який водій зможе виконати
таку маніпуляцію. Якщо Ви опинитеся у нас на розбиранні, ми зможемо Вам протягом 5-ти хвилин зробити заміну, без
додаткової
оплати.
У нас на розбиранні тягачів і вантажівок Даф у Шепетівці є всі
можливі типи і види такого типу
Буває двох видів:
- Цифровий
- Ручний.
має багато корисних
і потрібних функцій. Можна встановлювати час роботи,
температуру, задавати різні режими, програмувати час увімкнення і вимкнення обігрівача.
Ручний пульт керування автономкою має обмежений функціонал. Це пуск, зупинка і регулювання
температури.
На нашому розбиранні вантажівок в Шепетівці ми зможемо підібрати будь-який тип приладу, в залежності від типу
самого
обігрівача. Так само ми здійснюємо установку і діагностику.
На всі куплені у нас прилади ми надаємо гарантію.